بهبود ترافیک وب سایت
ما به عنوان کار آفرینان اغلب می توانیم این موضوع را احساس کنیم که در دنیای دیجیتال رقبای زیادی داریم و از نظر مالی نیز قدرت یکسانی با آن ها نداریم و نمی توانیم برای رقابت با آن ها تعداد زیادی بازار یاب استخدام کنیم.
چگونه یک کسب و کار کوچک یا متوسط می تواند با مشکلات خود در بازار کنار بیاید؟ راهنمایی های زیر به شما کمک خواهند کرد:
1. بازاریابی فیس بوک: فیس بوک یک ابزار تبلیغی بزرگ است. با نصب پیکسل پیگیری فیس بوک در سایت خود، می توانید بازاریابی مشتریانی که از سایت شما بازدید کرده اند را ادامه دهید. این یک راه عالی برای ایجاد ترافیک برگشتی به وبلاگ یا وب سایت کسب و کار شما است.
2. ایمیل سفارشی برای مخاطبان فیسبوک: می توانید لیست مخاطبان خود را در فیس بوک آپلود کنید و حساب های اجتماعی هر کسی را که آدرس ایمیل خود را به آن متصل کرده اید، ذخیره نمایید. این یک مزیت بزرگ است زیرا به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن های همراه کاربران فروش خود را انجام دهید.
3. بازاریابی توییتر: بازار یابی در توییتر نیز تقریبا مانند بازار یابی در فیسبوک می باشد. شما میتوانید با نصب پیکسل توییتر در وب سایت خود به بازار یابی مشتریان خود ادامه دهید. تفاوت اصلی این است که توییتر قبل از اینکه بتوانید تبلیغات خود را به سمت آنها بفرستید، تعداد بیشتری از مخاطبین را به حساب شما می آورد(تقریبا 500 نفر).
4. مخاطبین سفارشی توییتر: درست مانند فیس بوک، می توانید با ارسال ایمیل های خود به توییتر، کاربران توییتر را در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره نمایید. با این حال، شما باید حداقل 500 کاربر را از طریق آپلود ایمیل در لیست مخاطبان سفارشی خود قرار دهید.
5. کارت های توییتر: کارت توییتر یک ابزار عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما است. آنها به شما اجازه می دهند تا تماس های جذابی داشته باشید، تصاویر جذاب ارسال نمایید و حتی می توانید به آن ها ویژگی های خاصی را اعمال کنید. تقریبا ارسال توییت با تصاویر 18 درصد بیشتر متن های معمولی همان توییت اثر دارد، بنابراین پیشنهاد می شود که از کارت توییتر استفاده می کنید.
6. 80 درصد وقت خود را صرف تبلیغات در سربرگ ها کنید: آیا می دانستید که 8 نفر از هر 10 نفر فقط به سربرگ صفحه شما توجه می کنند و بقیه متن آن را نمی خوانند. بنابر این شما باید بیشتر وقت خود را صرف ساخت سربرگ هایی جذاب و مناسب بکنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب نمایید.
7. لیستی از ایمیل ها ایجاد کنید: تا اینجا من فقط به شما گفتم که چگونه می توانید از ایمیل برای تبلیغ اجتماعی استفاده کنید، اما آن ها همچنین یک ابزار شگفت انگیز برای استفاده از طریق خبرنامه ها هستند. در وب سایت خود یک خبرنامه ایجاد کنید. ما از یک ابزار عالی به نام Drip استفاده می کنیم. این برنامه رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است.
8. ساخت وبلاگ: ساخت وبلاگ واقعا تاثیر به سزایی در ترافیک وب سایت شما دارد. ما اخیرا آزمایشی انجام دادیم که در آن تعداد پست های هر وبلاگ را از 2 پست در هر هفته به 10 پست در هر هفته تغیید دادیم و با 300 درصد افزایش ترافیک وب سایت خود مواجه شدیم و این نتیجه ای غیر معمول نیست.
9. وبلاگ های خود را در فیسبوک ارتقا دهید: شما می توانید با ارتقا وبلاگ های خود در فیسبوک به افزایش رتبه و ترافیک وب سایت خود کمک نمایید که البته برای این انجام کار باید شما مقداری هزینه های تبلیغاتی به شرکت فیسبوک پرداخت نمایید.
10. سایت خود را برای جستجوگرها بهینه سازی کنید: تلاش کنید تا رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو گر بهبود بدهید. این کار را می توانید با استخدام کردن یک متخصص سئو وب سایت انجام دهید. همچنین نرم افزار هایی مانند SEMrush و seo tracker می توانند اطلاعات مفیدی درباره وضعیت سئو وب سایت شما در اختیار تان قرار دهند.
11. مبادله پست های وبلاگ با سایت های دیگر: ایجاد پیوند وبلاگ خود در سایت های دیگر، یک راه عالی برای هدایت مخاطبان جدید به سایت شما است. یک راه عالی برای انجام این کار این است که در وبلاگ هایی که در یک صنعت مشابه همانند شما هستند و در شرایط مشابه از نظر اندازه و مخاطب قرار دارند پیوندی از وبلاگ خود ایجاد کنید.
12. ایمیل های خود را به صورت خودکار تنظیم کنید: جالب است بدانید، بازاریابی با استفاده از ارسال ایمیل تنها توسط 3 تا 5 درصد از تمام شرکت ها پذیرفته شده است. بله، اگر شما فقط به شرکت های بزرگ نگاه کنید، این تعداد بیشتر است اما این نوع بازار یابی می تواند به شرکت های کوچکتر برای رقابت با شرکت های بزرگ کمک کند.
13. مشارکت در وب سایت های دیگر: مشارکت در وب سایت های دیگر یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما است. برای سایت های دیگر مطالب بنویسید. برای این کار شما به تمرین نیاز دارید و باید سعی کنید هر روز مطلب بنویسید.
14. یک مسابقه ایجاد کنید: مسابقات بخش های سرگرم کننده وب سایت ها هستند که می توانند مخاطبان زیادی را به سمت وب سایت شما جذب نمایند. سایت هایی مانند Quizzr به شما اجازه می دهند تا آزمون های رایگان ایجاد کنید و از این طریق ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
15. میزبانی یک وبینار: صرف نظر از صنعتی که در آن مشغول هستید، ایجاد یک وبینار و ارائه توضیحاتی درباره صنعتی که در آن تخصص دارید می تواند مخاطبان زیادی را برای استفاده از مطالب شما جذب نماید.
16. یک پادکست ایجاد کنید: استفاده از پادکست ها روشی عالی برای توزیع تخصص های شما است و یک راه مطمئن برای افزایش ترافیک وب سایت شما، اما باید آن را تداوم و گسترش دهید.
17. شرکای صنعتی خود را پیدا کنید: معمولا تعداد زیادی از فرصت های همکاری برای هر کسب و کار وجود دارد. شما باید سعی کنید شرکای خود را پیدا کرده و با آن ها یک تعامل کاری ایجاد نمایید. به عنوان مثال ما یک قرار داد همکاری با یک شرکت امضا می کنیم و با استفاده از نرم افزار های آن ها می توانیم بازاریابی خود را گسترش داده و ترافیک سایت خود را نیز افزایش دهیم.
پاسخ دهید