چه زمانی محتوا سایت باید آپدیت شود
اگر شما صاحب يک وبلاگ، وب سايت شرکتي بزرگ و يا فروشگاه اينترنتي هستيد، آپديت محتوا وب سايت شما مزاياي زيادي خواهد داشت. آپديت کردن وب سايت به عامل هاي زيادي بستگي دارد که در اين مقاله درباره آن صحبت خواهيم کرد.
چرا آپديت محتوا سايت مهم است؟
ذخيره کردن محتواي وب سايت به صورتي تازه و آپديت شده کار راحتي نيست و نيازمند زمان و هزينه است. از سوي ديگر، مزاياي انجام اين کار، به ويژه مزاياي بلند مدت آن ارزش اين تلاش و هزينه را دارد.
مزاياي آپديت نگه داشتن وب سايت
معني محتواي تازه را در قسمت بعدي معرفي خواهيم نمود و همچنين بعضي از دستورالعمل هاي مربوط به اين که چگونه وب سايت را بر مبنا نوع آن به روز رساني مي کنيد، اما در حال حاضر مهم است که مزاياي انجام اين کار را بدانيد.
تاثير آن در سئو سايت: موتور هاي جستجو به محتوا ها، به خصوص محتوا هاي تازه و خاص علاقه زيادي دارند. آن ها دوست دارند پست هاي با کيفيت بالا را در فهرست خود داشته باشند تا نياز کاربران خود را برآورده کنند. يک وب سايت که به طور منظم آپديت مي شود، بيشتر توسط موتور هاي جستجو مورد توجه قرار مي گيرد، صفحات بيشتري از آن توسط موتور هاي جستجو ايندکس مي شود و امکانات بيشتري براي افزايش سئو وب سايت با استفاده از بهترين روش هاي ارتباط بين الملل ارائه مي دهد.
تاثير آن در رسانه هاي اجتماعي: اگر از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي گسترش وبلاگ خود استفاده مي نماييد، يکي از مهم ترين عوامل موفقيت، محتوايي مي باشد که در صفحات رسانه هاي اجتماعي خود پست مي کنيد. يکي از عواملي که تلاش شما را از بين مي برد، کمبود محتوا است. داشتن يک وب سايت که به صورت منظم آپديت مي گردد، براي تبليغات رسانه هاي اجتماعي شما نيز کمک مي کند.
براي کاربران شما مناسب است: وب سايت ها معمولا با ارائه نمودن محتوا تازه رضايت کاربران خود را کسب مي کنند. يک کاربري که از وب سايت شما رضايت داشته باشد به احتمال زياد دوباره نيز به وب سايت شما برمي گردد، ثبت نام خواهد کرد، از وب سايت شما خريد مي کند و يا وب سايت شما را به ديگران توصيه مي نمايد.
نشانه زنده بودن و تازه بودن وب سايت شما است: فرض کنيد 2 وب سايت وجود دارند که داراي محصولي مشابه با قيمتي برابر هستند، اما يکي از آن ها يک وبلاگ بروز رساني، پشتيباني يا بخش خبري دارد. شما به کدام يک اعتماد مي کنيد؟ وب سايتي که به شما محتوا تازه نشان مي دهد، نشان گر اين است که فعاليت دارد و مورد توجه مشتريان خود نيز قرار گرفته است. فرض کنيد شما از قسمت انجمن پشتيباني ديدن مي کنيد و آخرين آپديت آن براي دو سال پيش باشد. آيا شما مي توانيد براي خريد محصول خود به اين وب سايت اطمينان کنيد؟
به روز رساني عامل اصلي در بازاريابي محتوا است: هر روز افراد زيادي درباره بازاريابي محتوا صحبت مي کنند، بسياري از کسب و کارهاي آنلاين و آفلاين با استفاده از محتوا براي توليد فروش و ارتقاء آگاهي از نام تجاري استفاده مي کنند. نمونه هاي زيادي وجود دارند مثلا استفاده از محتوا براي ارتقاي ابزار برنامه ريزي رسانه هاي اجتماعي، براي تبليغ محصولات و خدمات خود، براي به دست آوردن منافع بيشتر، براي داشتن مشتريان بيشتر و غيره.
محتوا تازه چيست؟
قبل از شروع بايد بدانيم که وقتي گفته مي شود يک وب سايت بايد با محتوا تازه آپديت شود يعني چه؟ تجربه مشخص نموده است که مردم درک درستي در اين مورد ندارند و اين کار، به روز رساني محتوا را دشوارتر مي کند. منظور از محتوا تازه لزوما محتوايي نيست که کاملا جديد باشد بلکه محتوايي است که براي وب سايت ما جديد باشد و در جاي ديگري از صفحات وب دقيقا به همان فرمت يافت نشود. بنابراين تازه فقط به معناي اخبار و يا مفاهيم يا نظريه هاي جديد نيست بلکه به معناي چيز هاي جديد براي وبلاگ يا وب سايت خاصي است.
منبع: سايت نوپرداز : https://nopardazco.com/blog/web-developer/74
پاسخ دهید